ביתר עילית

‏ש"ס לא מוותרת על כיבוש ביתר; "המערכה בעיצומה – נפתיע"

I have 2732views
בכירי נציגי ש"ס מתייצבים במטה של מועמד המפלגה לראשות העיר ביתר עילית, חננאל שם טוב, ומבטיחים כי סיכוייו גבוהים במיוחד • "הגיע הזמן לשנות את המציאות הקשה שבעיר אין פתרונות תעסוקה לתושבים", לדברי שר העבודה
באדיבות המצלם

על אף הסיכויים הנמוכים, בש"ס מחליטים להמשיך את המירוץ לראשות העיר ביתר עילית – מול ראש העיר המכהן, מאיר רובינשטיין. מועמד המפלגה לראשות העיר, חננאל שם טוב, אומר היום (חמישי) כי "אני רואה את תפקיד ראש העיר כיזם תעסוקה". בש"ס מקפידים לכנות את שם טוב כ"מועמד המוביל" בבחירות בעיר, ואחד מנושאי הדגל במצע של שם טוב הוא הגדלת התעסקה לתושבי ביתר.

נציגיה הבכירים של ש"ס מקיימים בימים אלו סבב ביקורים במטות המפלגה שמפוזרות ברחבי הארץ, לקראת הבחירות המקומיות, כאשר היום היה זה שר העבודה יואב בן צור שהגיע לסיור נרחב בביתר יחד עם שם טוב. לדברי בן צור במהלך הסיור, "הגיע הזמן לשנות את המציאות הקשה שבביתר אין פתרונות תעסוקה לתושבים".

השבוע קיים המטה של שם טוב ישיבת עבודה עם בכירי נציגי ש"ס – בהשתתפות השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי והח"כים אברהם בצלאל וארז מלול. מלכיאלי טען כי הניצחון של מועמד ש"ס לא חסר סיכויים. "המערכה בעיצומה. השינוי מגיע לביתר זה לא רק סיסמה – זאת מציאות שהולכת להתרחש בעוד 22 ימים", לדברי שר הדתות.

"חננאל שם טוב מועמד בן תורה שזוכה לתמיכתם של גדולי ישראל ויפתיע במערכה. צפויים עוד הפתעות רבות מקהילות וחוגים", הבטיח השר מלכיאלי לנוכחים בכנס. ח"כ אברהם בצלאל הוסיף: "ביתר זקוקה לשינוי, באנו לפה כדי לקיים ישיבת עבודה עם הפעילים וראינו פעילים עם ברק בעיניים ועם רצון גדול לחולל שינוי".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה